Foto's bijgewerkt

18 augustus 2015 - Duiven, Nederland

Van 293 naar 452 foto's nu op volgorde en locatie.

Zo leuk om terug te zien!

Het lijkt misschien veel reizen ivm foto's onderweg van en naar onze volgende locaties, maar als je aan het reizen bent in Amerika dan is dit heel kort.
Dit gezien de relaxte manier van rijden en afstanden voor ons ook steeds korter lijken (onze eerste reis van Miami, Key Largo naar Key west en weer terug naar Key Largo het Resort was het langst qua afstand en dit was 400 km).

Daarna ca. tot 200 km. max. per keer gereden en met airco aan als het bloedheet is is dit geen straf. Totaal ca- 1.600 km. rond gereden in Florida en dit is ons goed bevallen. We gaan sparen voor een volgende reis en hopelijk binnen nu en 5 jaar te realiseren.

Canada - New York .. ofzo? @Colin je spaart dan gewoon mee!

Ik zal nog wat foto's toevoegen de komende week en dan online een album bestellen... morgen weer aan het werk.
Ferry en ik hebben nog wel een beetje last van een Jetlag, maar zo snel mogelijk weer in je ritme komen schijnt het beste ;)) laters en nogmaals bedankt voor alle reacties! Liefs Cindy

1. Regina:
    19 augustus 2015
    Leuk hoor al die foto's, heb er nog maar een keertje door heen gebladerd nu je ze aangevuld hebt.