Dag 3 - Florida's Hollywood

2 augustus 2015 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

8.00 uur ah ontbijt. Blijkbaar zat dit toch bij de boeking "het hotelontbijt"? Mensen zijn hier aardig en behulpzaam, maar ook te druk en er worden veel foutjes gemaakt. Voor ons geen probleem we zijn immers op vakantie en maken ons zeker niet druk om bijzaken.

Heerlijk sinaasappels gevonden en ook n appel kunnen pikken bij t ontbijt! Mam voor jou zou dit geen ideale vakantie zijn..vanmorgen naar de supermarkt geweest en n btje sla of n normaal brood kosten al gauw 6 dollars.

We kiezen voor makkelijk en drinken gewoon meer water en niet alle suikerdrankjes die overal in liters te tappen/verkrijgen zijn. Zodra we fruit kunnen krijgen dit dan eten en de porties aanpassen. Dan moet het goed komen en anders weer na onze vakantie. Nu begrijpen wij ook wel "waarom" ze hier gemiddeld zwaarder tot veel zwaarder zijn dan bij ons.

Florida's Hollywood staat na eerst zwemmen @zee en zwembad op het programma. Op na n volgende Magic store - Games Cool stuff inc.com en daar hebben Colin en Ferry samen nog n Boosterbox gekocht. Rond 16.00 uur naar Hollywood Beach Broadwalk een lange Promenade aan de oceaan. Veel fietsers, skaters en joggers, cafés, restaurants en shops gezien. Het is erg warm.. dus n ijsje gegeten bij Ben & Jerry's en na een nog langere wandeling lekker gegeten bij Restaurant Bowny en Reef met sla en tomaat bij de nacho's cheese; )) Nu lekker chill @lounge hotel morgen gaan we naar 't zuidelijkste puntje van Noord Amerika. Laters Cindy

1. Sophia:
    3 augustus 2015
    he lieve cin, fer colin en scott,
    wat ziet dat er allemaal super uit! geniet ervan ;)
    c u later
    (cin, volgende week log ik mijzelf ff uit, zijn dan nnml zelf weg naar TR, maar ik spreek je later en kletsen dan ff fijn bij )
    XXX
  2. Oma:
    3 augustus 2015
    hoi lieve schatten, bedankt weer voor je verslag en de schitterende foto's. top dat jullie zo genieten!!!
  3. OPA:
    Hallo jullie,

Ik heb in 1 x jullie eerste 3 dagen gelezen en zoals te verwachten zijn jullie zeer ondernemend. Maar ja, je gaat hier waarschijnlijk ook maar 1 x naar toe. Ik denk idd. dat dit geen vakantie voor mij m.b.t. het eten. Ik zou helemaal gek worden van al die zoete, calorierijke dingen.
    Geniet lekker van alles wat jullie daar meemaken rust ook een beetje uit hé.
    XXX mama.
  4. Brigitta:
    4 augustus 2015
    Hey lekker genieten daar en wat leuk dat we het zo op deze manier kunnen volgen.
    Knuffels