Dag 11 en 12 Ergens anders dan Cocoa beach.

10 augustus 2015 - Sebastian, Florida, Verenigde Staten

Kennedy Spacecenter was echt super! We zijn ergens anders dan we dachten ingecheckt. Capt. Hiram's Resort ligt 100 km. verder. Het ligt vlakbij Sebastian place? In ieder geval in County Indian River aan een straat met dezelfde naam en ons maakt het niets uit. Cocoa Beach zou het eerst zijn volgens brochure etc..,maar het is hier mooi en na de drukte van de themaparken en Kennedy Spacecenter even relaxt! Resort ligt aan de Indian River en in de ochtend met uitzicht op deze rivier mogen ontbijten (gisteravond diner met groente en zwaardvis)! Vandaag n leuke boottrip van 2,5 uur gemaakt en dit was ook leerzaam met alle verhalen van Captain Scott. Hij komt uit Alaska en is 11 jaar geleden hier na de dood van zijn vrouw gaan wonen. Voorheen keihard werken met 30 graden onder 0 en hier helpt hij nu met de boottrips. Hij gaf aan je woont hier centraal het is relaxt en zeker ook qua weer. Dus... Mochten we ooit n miljoen winnen .. we dromen gewoon verder . Foto's zijn soms overdwars geplaatst tijdens het uploaden dit doe ik steeds snel via de Reislog app tussendoor. And in the Netherlands zal ik dit snel achter de laptop aanpassen..met data ook voor mezelf anders ga je het vergeten. We kunnen dan dmv deze Reislog een album online afdrukken. Dit leek mij wel zo easy..we gaan steeds meer Engels / Nederlands door elkaar proaten.

Nu zwembad en vanavond ?? We zien wel morgen op weg naar Miami hetzelfde hotel als we zijn gestart en daar dan nog t/m vrijdagavond de boel onveilig maken. Tot laters Cindy

1. Gerry:
    12 augustus 2015
    Wat een prachtige reis maken jullie. Een rijke ervaring!
    Zijn heel benieuwd naar het (ongetwijfeld) prachtige online reis-album.
    Geniet nog met volle teugen van deze last days in the USA.
    Oeps, wordt ik nu ook al besmet...?