4 dagen Orlando

10 augustus 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Heerlijke dagen gehad en deze zijn voorbij gevlogen... Naast genieten van het weer, het eten (onze uitjes) en elkaar is het aftellen helaas nu al begonnen. Naast het ongezonde fastfood ook de gezondere eetmogelijkheden ontdekt! Van Sushi, Real Mexicaans food tot heerlijk Italiaans 'Olive Garden' via n tip van Marike (juf Groene Ring school Scott). In de parken van Disney zijn we wel geschrokken van de hoeveelheid mensen met Obesitas. Zelf eten we ook te veel etc.., maar het is onze vakantie en dan weet je dat dit een tijdelijke luxe is qua (uit)eten. Zelf kan ik al niet wachten om weer 'gewoon' te koken. We vinden het zielig voor deze mensen. Reclame over of met eten en eetgelegenheden zie je overal!

Colin en Scott vinden t geweldig hier in Orlando ook het shoppen, een snorkelsetje voor Scott gescoord onze zwemfanaat.

In Animal Kingdom was Dinosaur wel een spannende atractie (een flinke rit in het donker met overal enge Dino's).

Na n dagje relax tussendoor met shoppen in Festival bay mall + in Jon's surf shop grootste surfshop van Florida geweest en in de avond een Piraten dinershow meegemaakt. Heel spectaculair!

Vandaag 9-8 Magic Kingdom en ondanks de warmte heel veel lol gehad. Nu gauw slapen morgen naar Kennedy Spacecenter.

1. Sylvia:
    10 augustus 2015
    Gave foto's!! Ik begrijp wel dat jullie ervan genieten. Ja, helaas is het aftellen begonnen, maar zijn jullie wel een geweldige ervaring rijker...
    Geniet samen ook nog even van de laatste dagen.
    We zien elkaar weer begin september.
  2. Oma:
    11 augustus 2015
    geweldige interessante foto's van het Spacecenter, heerlijk dat de boys dit mee kunnen maken, wat een ervaringen/kennis hebben ze opgedaan. jammer dat jullie vakantie er bijna opzit??
  3. OPA:
    11 augustus 2015
    Hoi, hoi; jammer van het aftellen. Alles wat je leuk, mooi, interessant en gezellig beleefd gaat meestal wel heel erg snel.
    Maar geniet ook nog even van de laatste vakantie dagen in het mooie Florida. Zonnige groeten uit een warm Zeddam. Veel liefs Oma & Opa.
  4. Claudia:
    13 augustus 2015
    Wat leuk om met jullie mee te lezen. Klinkt en ziet er echt uit als n fantastische reis! Geniet nog eventjes en n goeie reis terug.
    Groetjes