Einde van onze (droom)reis!

16 augustus 2015 - Duiven, Nederland

Tja in .nl (Nederland) is "eigenlijk" alles wel tot in de puntjes geregeld en daar kom je dan ook weer achter door te reizen.. Wij wonen in een (klein) supér landje . Wat een fantastische reis hebben wij gemaakt!

Vandaag thuis na een flinke omweg.

We waren op tijd op Airport in Miami en daar kwamen we pas 10. min. voor "boarden" erachter dat het vliegtuig later zou vertrekken. Uiteindelijk 2 uur later.. en daardoor onze aansluiting naar A'dam..moeten missen.

Op Londen Heathrow (door zelf op te letten) kregen we ineens 4 (nog checkin) tickets in onze handen geduwd - met 2 vluchten?
Dit zonder uitleg. .. ,maar gelukkig hebben wij een Nederlandse mond.
(Dit is een voorbeeld van hoe niet efficiënt het weer was in Londen).

Na de juiste balie gevonden te hebben daar een service gerichte mevrouw getroffen. Zij legt ons alles goed uit, eerst gaan jullie via Zürich en dan door naar Amsterdam en waarom etc..

Wij vonden alles beter dan overnachten in Londen..je wilt gewoon naar "huus". Als je met zijn 2-en bent is dit anders..dan kun je makkelijker afwijken.

Ze boden bijvoorbeeld ook al 3 vluchten aan op Miami Airport (dit wordt dan omgeroepen) je krijgt dan 1.000 dollars korting op je volgende vlucht met hotelovernachting voor 1 dag later vertrekken dit ivm overboekingen?.

De Kids willen naar huus.. dus wij ook .

Oké om het kort te houden, van Londen naar Zürich en vandaar naar Amsterdam.. en dan zijn ze intussen flexibel met "Boarden" van mensen, maar niet van hun bagage....onze koffers (3 stuks) dus niet op de band @schiphol met alle souvenirs erin...btje ..niet leuk.

En na bijna 24 uur reizen ben je er dan wel een beetje ...

Wij naar de servicebalie gelukkig zijn ze er daar al aan gewend. En zijn we in .nl.. We zijn goed geholpen en nu in afwachting van een smsje dat onze koffers terecht zijn  en dan via TNT onze koffers terug.

Ik zie het al vaker voorbij komen op Facebook dat dit normaal aan het worden is... Bagage / koffers kwijt door flexibeler reizen. Denk dan zelf meteen aan extra service? Bijvoorbeeld een bagagegarantie ???

Dit is mijn laatste reisverslag van deze mooie vakantie nu snel slapen! Boys liggen er al n tijdje in.. thanx voor alle reacties en tot snel xxx Cindy

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Daan:
    16 augustus 2015
    jeetje wat snel gegaan maar veel gedaan en gezien...super mooie foto's en zeker mooie herinneringen!!Maar fijn dat jullie na een lange trip weer veilig op hollandse bodum zijn!dikke kus van ons...rust heerlijk uit!(zal je nodig hebben)
  2. Gerry:
    16 augustus 2015
    Ik mag dat wel, een avontuurtje in een avontuur :-D
    Snap dat jullie pad op hadden, maar gelukkig zijn jullie weer veilig thuis en kunnen jullie nagenieten van een geweldige reis.
    Groetjes aan allen!
  3. Sylvia:
    16 augustus 2015
    Gelukkig weer veilig aan gekomen in ons koude kikkerlandje.
    Wel een beetje jammer dat jullie (droom)reis op deze manier moest eindigen...
    Nu even lekker bijkomen, bijslapen en heerlijk nagenieten van de mooie momenten die jullie beleefd hebben.
    Tot gauw!