Dag 1 - 2015-07-31 - going to Miami!

31 juli 2015 - Sunny Isles Beach, Florida, Verenigde Staten

1.45 uur opstaan na 'n heel kort nachtje slaap. We hebben er zin in! 2.30 uur vertrek @schiphol vrolijk kort reisje met de auto.
3 uur van te voren inchecken ivm doorreis naar n ander continent. 5.15 uur door de douane en relaxt ontbijten @Mac. Nederland - luxe - alles goed gefaciliteerd. Vertrek @Londen Heathrow 7.15 uur en aankomst 7.30 al n uurtje terug in de tijd. Wat 'n chaos, niet efficiënt, wachttijden, maar daardoor wel leuke gesprekken met medelanders. 1 hippe mevrouw met 3 kleuren paars en in dezelfde kleur haar make-up en outfit incl. koffer.. heeft na n scheiding weer contact met haar 1e vriendje via FB (toen 15 en nu bijna 50 jaar). Ze is op doorreis naar Canada. Na 'n te lange check bij de douane van mijn tas...ontmoeten we een gezin, ze zijn met vrienden en zijn via Miami op doorreis naar Nicaragua
Vertrek 10.10 uur van Heathrow naar Miami. Onze echte reis kan beginnen 7115 km. / 4421 miles. Na n warme lunch (Nederlandse tijd 12.30 uur met n wijntje) relaxt films kijken en dutjes doen. Het is ineens 11.28 uur locale tijd. We vliegen nu boven st. George in Nederland ca. 17.30 uur.. terug in de tijd? Weer lunchen ? nog 2.40 min. Ineens gaat alles anders dan verwacht dit door ' t weer. We kunnen niet landen in Miami en daarom zijn we om 15.00 uur op luchthaven West Palmbeach geland. We wachten nu verdere info af, maar zijn in Florida! ! Uiteindelijk 18.00 uur naar Miami gevlogen en na het uitchecken auto ophalen en genieten van dat we er eindelijk zijn nu slapen! 4.00 uur Nederlandse tijd hier pas 22.00 uur. Laters Cindy

1. Suus:
    1 augustus 2015
    Het begin is gemaakt... Have fun & enjoy!!!
  2. Martine:
    1 augustus 2015
    Hahaha boeiend om te lezen!! Have fun you all!
  3. Willie:
    1 augustus 2015
    nu veilig in Miami. geniet lekker van jullie vakantie daar en de mooie trips die jullie ongetwijfeld gaan maken
  4. Oma:
    1 augustus 2015
    leuk verslag van jullie heenreis, gelukkig veilig aangekomen.
    geniet van jullie welverdiende vakantie.
  5. Miryam:
    ENJOY!!!!