Dag 2 - 2015-08-01

1 augustus 2015 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

6.30 uur wakker het is gelukt! Meteen n btje in het ritme gekomen van ons 6 uur tijdsverschil. Lekker vroeg op en we gaan de omgeving verkennen. Van een lekker stevig ontbijt bij Einstein bagels met n Large Coffee. Tot een wandeling op de pier, waar gevist en veel gevangen wordt. Overal om ons heen horen we Spaans. Gezellig sfeertje we voelen ons gelijk thuis. Om 10.00 uur zwembad en strand heerlijk weertje. Na de middag op zoek naar Magic the gathering shop... tussendoor nog n late lunch @Burgerking en daarna de shop gevonden! Colin en Ferry weer gelukkig met hun nieuwe kaarten "boosterbox". Nu door naar Miami Downtown. Zeer toeristisch maar vriendelijk en een mooie haven! Stop @Sharkey's bar en onze laatste snack van vandaag... morgen wil ik groente! Zou bijna vergeten hoe dat eruit ziet.. terug rijden via Biscane Avenue en Collins Avenue veel te zien, zoals Lamborghini dealers en andere grote merken.. oké nog 1 snack @Dunkin donuts en snel terug @hotel jetlag / moeheid slaat toe. Nog even n lekkere duik in het zwembad nemen. 19.45 uur en jullle liggen al lang op 1 oor Laters Cindy

1. Oma:
    2 augustus 2015
    Geweldig dat jullie zo genieten en ik geniet met jullie mee!!
    Schitterende foto's en verhalen, wel vermoeiend lijkt me.
    Hoe gaat het met the boys en met jullie ook natuurlijk?
    lieverd het is niet nodig om elke dag verslag uit te brengen vooral na een drukke en vermoeiende dag kan ik me voorstellen dat je er dan geen zin meer in hebt. je weet niets MOET.
    dikke kus voor jullie en geniet.
  2. Gerry:
    2 augustus 2015
    Vakantie moet wel ontspannen zijn hoor :-D
    Zo te horen genieten jullie lekker en nu al een Avenue voor
    Col(l)in. Hoe doet hij dat ;-)
    Relax en geniet!!
  3. Daan:
    2 augustus 2015
    hahaha cool de jongens ook weer blij!mooie plaatjes geschoten al!!!Zijn we een beetje erbij zo hahahaa
  4. Cindy van der Wolf:
    2 augustus 2015
    Thanx lieverds. Ik vind het leuk om de dag samen te vatten en dit is tijdens onze vakantie n kleine moeite! Het is makkelijk zo bij te houden en bij terugkomst ook leuk om zelf herinneringen op te halen laters net 'n heerlijk ontbijt gehad.
  5. Sylvia:
    2 augustus 2015
    Leuke verhalen en foto's!!
    Lekker genieten samen en inderdaad niet te veel snacks eten. Denk aan het "Fitplein" ;-)